CURSUL “Action Methods Improving Motivation and Quality in Learning Environments”, Flux 4 - Portugalia 15-21.07.2018

“Material realizat cu sprijinul financiar al Comisiei Europene. Conţinutul prezentului material reprezintă responsabilitatea exclusivă a autorilor, iar Agenţia Naţională şi Comisia Europeană nu sunt responsabile pentru modul în care conţinutul informaţiei va fi folosit

FLUXUL 4 al PROIECTULUI ERASMUS+ KA1
“Better teachers for special needs children integration”

CURSUL :
"Action Methods Improving Motivation and Quality in Learning Environments"

"Metode active pentru creşterea motivaţiei şi a calităţii 
în mediile de învăţare"
Lisabona (Caparica) - Portugalia : 15-21.07.2018
Organizator : European Bridges Consulting
Participanţi:
Director, Prof. Marinescu Eugenia
Prof. Kara Constanţa
Prof. Gheorghe Tatiana
Prof. Cîrstea Monica
Prof. Dinescu Loredana

“Călătoria te învaţă că indiferent cât de multe cunoşti este mereu mai mult de învăţat”…
(The Cutureur)
 
Participanti : cadre didactice din Grecia, Polonia, Finlanda, Portugalia și România.

Jocuri de formare, coeziune şi de intercunoaştere

Ni s-au prezentat bazele care au stat la construirea acestui curs;
Importanţa jocului pentru adulţi, pentru copii: nu umileşte niciodată, sunt amuzante;
Esenţa metodelor active în învăţare vizează: o atmosferă pozitivă, deschidere,participare, interacţiune, dialog;
Metodele active au la bază siguranţa fizică şi afectivă.



Motivaţia şi emoţiile
• Tema a avut ca subiect legătura dintre motivaţie-emoţie şi gândire.
• Importanţa dezvoltării motivaţiei intrinseci a elevilor prin îmbunătăţirea deprinderilor de autonomie, reglare emoţională, participare activă, feedback pozitiv, atenţie la interesele/nevoile elevilor, existenţa mediilor de învăţare informale;
• Activitatea a constat în exerciţii de rezolvare a unor studii de caz privind identificarea emoţiilor potrivite în diverse situații şi exemplificarea lor prin artă.

Educaţie sexuală 
• Conceptul de sexualitate este primordial în dezvoltarea educaţiei sexuale. Este transmis elevilor prin prisma celor 4 dimensiuni: biologică, psihologică, etică şi culturală;
• Metodele active în educaţia sexuală şi pentru sănătate, contribuie prin: abordarea unor subiecte dificile, eliberează tensiunea, relaxează, încurajează deschiderea către aceste subiecte;


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Aplicația multimedia Kahoot! - Fluxul 2

FLUXUL 3 al Proiectului Erasmus+ KA1 - Articol publicat în Revista electronică „EDICT – Revista educației”

APEL INSTITUȚIONAL - FLUX 3

Articol publicat în Revista "Graiul Dâmboviței” - Curs Fluxul 1 - "Special Needs - Children"

CURSUL "Group Dynamics and Social Skills in the Classroom" - Italia 25.02.2018- 03.03.2018