Postări populare de pe acest blog
Aplicația multimedia Kahoot! - Fluxul 2
In cadrul celui de-al doilea flux al proiectului, la cursul "ITC In education", una dintre aplicatiile de creatie de continuturi on-line, s-a demonstrat a fi foarte utila si usor de utilizat. Kahoot!, acesta este numele acesteia, este o aplicatie cu ajutorul careia cadrul didactic poate realiza diferite continuturi su forma unor chestionare, pe orice tema aleasă, puatând utiliza cu ușurință conținutui multimedia precum fișiere format imagine (jpeg, gif, bmp ș.a.), continuturi video (avi, mpeg ș.a.), legături on-line către diferite pagini sau videouri Youtube. Cadrul didactic expune pe un ecran elevului sau clasei materialul din contul său, iar acesta accesează o interfață Kahoot! care nu necesita logare cu date personale, ci doar introducerea unui cod de accesare vizibil de la începutul expunerii. Conținuturile pot fi create în funcție de dorința fiecărui cadrul didactic. Pot fi focusate pe lucrul individual sau de grup, pot fi construite pentru învățare, pentru fixarea cu
FLUXUL 3 al Proiectului Erasmus+ KA1 - Articol publicat în Revista electronică „EDICT – Revista educației”
În Numărul 12, din decembrie 2018, al revistei electronice „ EDICT – Revista educației” (ISSN 1582 – 909X) , revistă on-line care apare din octombrie 2001, doamnele Stoica Magdalena Mariana și Brebenel Vasilica, cadre didactice participante la FLUXUL 3 al proiectului Erasmus+ KA1 “Better teachers for special needs children integration” al școlii noastre, au publicat un articol care sintetizează atât experiența profesională de care au beneficiat în cadrul cursului din Italia cât și experiența Erasmus+, experiența Europeană. Articolul poate fi accesat la adresa : CLICK AICI Conținutul articolului : ”Group Dynamics and Social Skills in the Classroom”, în cadrul proiectului Erasmus+ ”Better teachers for special needs children integration” 9 decembrie 2018 • Vasilica Brebenel • Scoala Gimnaziala Grigore Alexandrescu, Targoviste (Dâmboviţa) • România Cunoaşterea şi înţelegerea problemelor elevilor, sprijinirea dezvoltării lor, asigurarea echilibrului î
Rezultatele selecției candidaților pentru participarea la mobilități Erasmus+ KA1, Fluxul 2 – Barcelona, 29.01 - 02.02.2018
Rezultatele selecției candidaților pentru participarea la mobilități Erasmus+ KA1, Fluxul 1 – Praga, noiembrie 2017
APEL INSTITUȚIONAL - FLUX 3
APEL INSTITUȚIONAL PENTRU SELECȚIA PARTICIPANȚILOR LA MOBILITĂȚI ERASMUS+ KA1 “Better teachers for special needs children integration” FLUXUL 3 "Group Dynamics and Social Skills in the Classroom" Loc de desfășurare : Grottaferrata (Roma) - Italia Perioada de desfășurare : 25.02 – 03.03.2018 Link către pagina oficială a cursului : http://socialskills.europeanbridges.com/index.html
Articol publicat în Revista "Graiul Dâmboviței” - Curs Fluxul 1 - "Special Needs - Children"
În numărul 2 al revistei "Graiul Dâmboviței”, publicate de către Casa Corpului Didactic Dâmbovița în mai 2018, doamnele profesor Grecu Laura și Nistor Iuliana, au publicat un articol despre participarea la Cursul "Special Needs - Children", în perioada 01.09.2017 – 30.04.2019, la Praga, acesta reprezentând Fluxul 1 al proiectului ERASMUS+ KA1 “Better teachers for special needs children integration” al cărui beneficiar este școala noastră. Link-ul paginii revistei : http://ccd-dambovita.ro/revista.html Link-ul revistei în format .pdf : http://ccd-dambovita.ro/doc/Graiul_Dambovitei_nr_2_mai_2018.pdf
Prezentarea Proiectului Erasmus+ “Better teachers for special needs children integration”
APEL INSTITUȚIONAL - FLUX 2
APEL INSTITUȚIONAL PENTRU SELECȚIA PARTICIPANȚILOR LA MOBILITĂȚI ERASMUS+ KA1 “Better teachers for special needs children integration” FLUXUL 2 „ICT in Education” Loc de desfășurare : Barcelona, Perioada : 29.01-02.02.2018 În cadrul Consiliului Profesoral din data de 29.11.2017, a fost lansat Apelul instituțional pentru selecția participanților la mobilități Erasmus+, Fluxul 2. Link spre pagina oficială a cursului : http://itc-international.eu/erasmusplus/ict-in-education
Comentarii
Trimiteți un comentariu